Blok -
Pedagogika a psychológia |
Min.
18
Kreditov
|
Skratka | Názov | Akt. | Kredit | Rozsah | Ukonč. | Roč. | Sem. | Podmieňujúce | Vyučujúci |
KPE/PDU/15
| Pedagogika a didaktika pre učiteľov | | 5 | 2P + 2C | PaS | 1 | Z | | Orosová, Boberová |
KPPaPZ/PPgU/15
| Psychológia a pedagogická psychológia pre učiteľov | | 5 | 2P + 2C | PaS | 1 | Z | | Orosová, Hricová, Janovská |
KPE/MPPa/15
| Hospitačná náčuvová pedagogicko-psychologická prax | | 2 | 36sC | A | 1 | Z | | Gajdošová, Orosová, Boberová |
KPPaPZ/ZMPPV/15
| Základy metodológie pedagogicko-psychologického výskumu | | 4 | 2P + 2C | S | 1 | L | KPPaPZ/PPgU/15 a KPE/PDU/15 | Bačíková, Janovská |
KPE/ZSP/15
| Základy špeciálnej pedagogiky | | 2 | 2P | H | 2 | Z | | |
Blok -
I |
Skratka | Názov | Akt. | Kredit | Rozsah | Ukonč. | Roč. | Sem. | Podmieňujúce | Vyučujúci |
ÚMV/GEO2b/10
| Geometria II | | 6 | 3P + 2C | PaS | 1 | Z | | Fabrici, Janičková |
DPa
| Diplomový projekt |
- ÚMV/DPP2a/14
| Diplomový projekt I | | 1 | | A | 1 | Z | | Šveda |
ÚMV/SSM/15
| Seminár zo školskej matematiky | | 2 | 2C | H | 1 | L | | Harminc |
ÚMV/DDMa/14
| Didaktika matematiky I | | 5 | 2P + 2C | S | 1 | L | | Šveda, Semanišinová |
ÚMV/VPPb/15
| Výstupová priebežná prax | | 1 | 36sC | A | 1 | L | KPE/MPPa/15 a KPE/PDU/15 a (KPPaPZ/PaSPP/09 alebo KPPaPZ/PPgU/15) | Šveda, Semanišinová |
DPb
| Diplomový projekt |
- ÚMV/DPP2b/14
| Diplomový projekt II | | 2 | | A | 1 | L | ÚMV/DPP2a/14 | Doboš |
ÚMV/DDMb/14
| Didaktika matematiky II | | 4 | 2P + 2C | H | 2 | Z | ÚMV/DDMa/14 | Semanišinová |
ÚMV/AIM/10
| Aplikácia IKT do vyučovania matematiky | | 2 | 2C | H | 2 | Z | ÚMV/DDMa/14 | Lukáč |
ÚMV/VSPc/15
| Výstupová súvislá prax I | | 2 | 4tC | A | 2 | Z | ÚMV/VPPb/15 | Šveda, Semanišinová |
DPc
| Diplomový projekt |
- ÚMV/DPP2c/14
| Diplomový projekt III | | 2 | | A | 2 | Z | ÚMV/DPP2b/14 | |
ÚMV/VSPd/15
| Výstupová súvislá prax II | | 2 | 6tC | A | 2 | L | ÚMV/VSPc/15 | Šveda, Semanišinová |
ÚFV/FKS/15
| Fyzika kondenzovaného stavu | | 3 | 3P | S | 1 | Z | | Feher, Kollár, Orendáč |
ÚFV/FYU1/15
| Fyzikálne úlohy | | 3 | 2P + 1C | S | 1 | Z | | Kireš, Ješková |
ÚFV/PSP1a/05
| Praktikum školských pokusov | | 2 | 3C | H | 1 | Z | | Ješková, Kireš, Onderová |
DPa
| Diplomový projekt |
- ÚFV/DPP1/14
| Diplomový projekt I | | 1 | | A | 1 | Z | | |
ÚFV/DF1a/15
| Didaktika fyziky I | | 4 | 2P + 2C | S | 1 | L | | Kireš |
ÚFV/SJF1/15
| Subjadrová fyzika | | 2 | 2P | S | 1 | L | | Vokál |
ÚFV/PSP1b/04
| Praktikum školských pokusov II | | 2 | 3C | H | 1 | L | | Ješková, Kireš, Onderová |
DPb
| Diplomový projekt |
- ÚFV/DPP2/14
| Diplomový projekt II | | 2 | | A | 1 | L | | |
ÚFV/MPPb/15
| Výstupová priebežná prax | | 1 | 36sC | A | 1 | L | KPE/MPPa/15 a KPE/PDU/15 a (KPPaPZ/PaSPP/09 alebo KPPaPZ/PPgU/15) | Hanč |
ÚFV/ASFU/15
| Astrofyzika | | 3 | 3P | S | 2 | Z | | Gális |
ÚFV/DF1b/15
| Didaktika fyziky II | | 4 | 2P + 2C | S | 2 | Z | ÚFV/DF1a/04 alebo ÚFV/DF1a/10 | Kireš |
DPc
| Diplomový projekt |
- ÚFV/DPP3/14
| Diplomový projekt III | | 2 | | A | 2 | Z | | |
ÚFV/MPPc/15
| Výstupová súvislá prax I | | 2 | 4tC | A | 2 | Z | ÚFV/MPPb/15 | Hanč |
ÚFV/MPPd/15
| Výstupová súvislá prax II | + | 2 | 6tC | A | 2 | L | ÚFV/MPPc/15 | Hanč |
ÚFV/MPPd/05
| Súvislá pedagogická prax III | - | 2 | 3tC | A | 2 | L | (ÚFV/MPPc/03 alebo ÚFV/MPPc/15) a ÚFV/DF1b/04 alebo ÚFV/DF1b/10 | Kontírová, Sarková, Onderová |
|
Blok -
Pedagogika |
Min.
4
Kredity
|
Skratka | Názov | Akt. | Kredit | Rozsah | Ukonč. | Roč. | Sem. | Podmieňujúce | Vyučujúci |
KPE/ZZP/12
| Zážitková pedagogika | | 4 | 1P + 2C | S | 1, 2 | Z | | Orosová |
KPE/TTUP/15
| Tvorba textových učebných pomôcok | | 2 | 2C | H | 1 | L | | Orosová |
KPE/MT/09
| Manažment triedy | | 2 | 2C | H | 1 | L | | Orosová |
ÚFV/MDT06/15
| Moderná didaktická technika | | 2 | 2C | H | 1 | L | | Kireš |
Blok -
Psychológia |
Min.
4
Kredity
|
Predmety KPPaPZ/PUDU/15 a KPPaPZ/VP/09 si nemôžu zvoliť študenti učiteľstva psychológie.
|
Skratka | Názov | Akt. | Kredit | Rozsah | Ukonč. | Roč. | Sem. | Podmieňujúce | Vyučujúci |
KPPaPZ/PUDU/15
| Prevencia užívania drog v práci učiteľa | | 4 | 2P + 1C | PaS | 1, 2 | Z | | Orosová, Berinšterová, Kulanová, Vernarská |
KPPaPZ/UPR/15
| Umenie pomáhať rozhovorom | | 2 | 2C | H | 1 | L | | Kalina |
KPPaPZ/VP/09
| Výchovné poradenstvo | | 2 | 2C | H | 1 | L | | Janovská |
KPPaPZ/PsZ/15
| Psychológia zdravia | | 2 | 2C | H | 2 | Z | | Benka |
Blok -
Sociálno-vedný základ |
Min.
2
Kredity
|
Skratka | Názov | Akt. | Kredit | Rozsah | Ukonč. | Roč. | Sem. | Podmieňujúce | Vyučujúci |
KSSFaK/VSJU/15
| Všeobecný slovenský jazyk pre učiteľov | | 2 | 2P | H | 1, 2 | Z | | Bónová, Jasinská, Ivančová |
KPPaPZ/KPE/EPU/15
| Etika práce učiteľa a výchovného poradcu | | 2 | 2C | H | 1, 2 | L | | Hricová |
KPO/SDaM/15
| Sociológia detí a mládeže | | 2 | 2P | H | 2 | L | | Onufrák |
Blok -
Matematika |
Min.
10
Kreditov
|
Je potrebné absolvovať aspoň dva z predmetov DFR, PSTb, GEO2c, ATA
|
Skratka | Názov | Akt. | Kredit | Rozsah | Ukonč. | Roč. | Sem. | Podmieňujúce | Vyučujúci |
ÚMV/DFR/10
| Diferenciálne rovnice | | 5 | 3P + 1C | PaS | 1 | Z | | Kiseľák |
ÚMV/PSTb/10
| Pravdepodobnosť a štatistika II | | 5 | 2P + 2C | PaS | 1 | Z | | Skřivánková, Hančová |
ÚMV/GEO2c/10
| Geometria III | | 4 | 2P + 1C | PaS | 1 | L | ÚMV/GEO2b/10 | Fabrici |
ÚMV/VMA/10
| Vybrané kapitoly z matematickej analýzy | | 3 | 2P + 1C | H | 1 | L | | Kiseľák, Hutník |
ÚMV/SMO/10
| Seminár k matematickej olympiáde | | 2 | 2C | H | 1 | L | | Semanišinová |
ÚMV/ATA/14
| Algebra a teoretická aritmetika | | 4 | 3P + 1C | S | 2 | Z | | Harminc |
ÚMV/DGE/10
| Dynamická geometria | | 3 | 1P + 2C | H | 2 | Z | | Lukáč |
ÚMV/SHM/10
| Seminár z histórie matematiky | | 2 | 2C | H | 2 | Z | | Semanišinová |
Blok -
Fyzika a Didaktika fyziky |
Min.
6
Kreditov
|
Skratka | Názov | Akt. | Kredit | Rozsah | Ukonč. | Roč. | Sem. | Podmieňujúce | Vyučujúci |
ÚFV/MFDF/15
| Moderná fyzika z pohľadu didaktiky fyziky | | 3 | 2P + 1C | H | 1 | Z | | Hanč |
ÚFV/VPF1/15
| Vybrané problémy všeobecnej fyziky I | | 3 | 3P | S | 1 | L | | Kireš |
ÚFV/DEX/15
| Vybrané demonštračné experimenty | | 3 | 2P + 1C | H | 1 | L | | Onderová |
ÚFV/FPK1/15
| Fázové prechody a kritické javy | | 3 | 3P | S | 1 | L | | Bobák |
ÚFV/FEP1/15
| Školské fyzikálne počítačom podporované laboratórium | | 3 | 2P + 1C | H | 2 | Z | | Ješková |
ÚFV/TRS/15
| Špeciálna teória relativity | | 2 | 2P | S | 2 | Z | | Bobák |
|
Blok -
III |
Skratka | Názov | Akt. | Kredit | Rozsah | Ukonč. | Roč. | Sem. | Podmieňujúce | Vyučujúci |
KSSFaK/ČGUAP/15
| Čitateľská gramotnosť vo vyučovacom procese | | 2 | 2P | A | 1 | L | | Hajdučeková |
KSSFaK/KJPUAP/15
| Kultúra jazykového prejavu | ! | 2 | 1P + 1C | H | 1 | Z | | Bónová |
Dek. PF UPJŠ/PPZ/13
| Rozvoj osobnosti a kľúčové kompetencie pre úpech na trhu práce | ! | 2 | 14sC | H | | Z | | Stefányi |
Blok -
Matematika |
Skratka | Názov | Akt. | Kredit | Rozsah | Ukonč. | Roč. | Sem. | Podmieňujúce | Vyučujúci |
ÚMV/SVK/10
| Študentská vedecká konferencia | | 4 | | H | | L | | |
Blok -
Fyzika a Didaktika fyziky |
Min.
5
Kreditov
|
Skratka | Názov | Akt. | Kredit | Rozsah | Ukonč. | Roč. | Sem. | Podmieňujúce | Vyučujúci |
ÚFV/SVKD/04
| Študentská vedecká odborná činnosť | | 4 | | H | | L | | |
ÚFV/VPF2/15
| Vybrané problémy všeobecnej fyziky II | | 3 | 3P | H | 2 | Z | | Kireš |
ÚFV/MDT06/15
| Moderná didaktická technika | | 2 | 2C | H | 1 | L | | Kireš |
ÚFV/VMV1/15
| Využitie multimédií vo vzdelávaní | | 3 | 2P + 1C | H | 2 | Z | | Kireš |
ÚFV/DEJ1/99
| Dejiny fyziky | | 2 | 2P | S | 1 | L | | Vokál |
ÚFV/VPSP/04
| Výberové praktikum školských pokusov | | 3 | 3C | H | 2 | Z | | Ješková, Kireš, Onderová |
ÚFV/VBF2/15
| Všeobecná biofyzika II | | 3 | 3P | S | 1, 2 | Z | | Jancura |
Blok -
TV |
Študent môže absolvovať všetky ponúkané predmety z bloku TV, ale do štandardného počtu 120 kreditov sa študentovi môžu započítať max. 2 kredity.
|
Skratka | Názov | Akt. | Kredit | Rozsah | Ukonč. | Roč. | Sem. | Podmieňujúce | Vyučujúci |
ÚTVŠ/TVa/11
| Športové aktivity I | | 2 | 2C | A | 1 | Z | | Šulc, Küchelová, Bakalár, Uher, Horbacz, Valanský, Vokál, Kaško, Zelko, Dračková, Čurgali, Potočníková |
ÚTVŠ/TVb/11
| Športové aktivity II | | 2 | 2C | A | 1 | L | | Šulc, Küchelová, Uher, Bakalár, Horbacz, Valanský, Vokál, Kaško, Zelko, Dračková, Čurgali, Potočníková |
ÚTVŠ/TVc/11
| Športové aktivity III | | 2 | 2C | A | 2 | Z | | Šulc, Küchelová, Uher, Bakalár, Horbacz, Valanský, Vokál, Kaško, Zelko, Dračková, Čurgali, Potočníková |
ÚTVŠ/TVd/11
| Športové aktivity IV | | 2 | 2C | A | 2 | L | | Šulc, Küchelová, Bakalár, Uher, Horbacz, Valanský, Vokál, Kršňáková, Kaško, Zelko, Dračková, Čurgali, Potočníková |
ÚTVŠ/KP/12
| Kurz prežitia-survival | | 2 | 36C | A | | Z | | Valanský, Dombrovský |
ÚTVŠ/ÚTVŠ/CM/13
| Cvičenie pri mori | | 2 | 36C | A | | L | | Buková, Horbacz |
ÚTVŠ/LKSp//13
| Letný kurz-splav rieky Tisa | | 2 | 36C | A | | L | | Bakalár |
ÚTVŠ/ZKLS//13
| Zimný kurz lyžovania | | 2 | 36C | A | | Z | | Šulc, Valanský |
Blok -
Rozvíjanie IKT a jazykových kompetencií |
Skratka | Názov | Akt. | Kredit | Rozsah | Ukonč. | Roč. | Sem. | Podmieňujúce | Vyučujúci |
CJP/PFAJAKA/07
| Akademická angličtina | | 2 | 2C | H | | Z | | Bednáriková |
CJP/PFAJGA/07
| Komunikatívna gramatika v anglickom jazyku | | 2 | 2C | H | | Z | | Bednáriková |
KGER/NJKG/07
| Komunikatívna gramatika v nemeckom jazyku | | 2 | 2C | H | | Z | | Puchalová |
CJP/PFAJKKA/07
| Komunikatívne kompetencie v anglickom jazyku | | 2 | 2C | H | | L | | Naďová |
KGER/NJKK/07
| Komunikatívne kompetencie v NJ | | 2 | 2C | H | | L | | Černáková |
ÚFV/FEP1/07
| Počítačom podporované prírodovedné laboratórium | | 4 | 1P + 2C | S | | Z | | Ješková |
ÚFV/MDT06/06
| Moderná didaktická technika | | 3 | 2C | H | | Z | | Kireš |
ÚFV/VMV1/04
| Využitie multimédií vo vzdelávaní | | 4 | 1P + 2C | S | 1 | L | | Kireš, Adamek |
|